Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2013 23:47 - Е, той вчера ми спаси живота!
Автор: kraseto9 Категория: Забавление   
Прочетен: 2511 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Баща и син в пицария. Детето не млъква, въпрос след въпрос:
-Тате, котките нали си имат котенца?
-Да
- Кучетата нали си имат кученца?
-Разбира се!
-А, патетата, и те си имат патенца?
-Дааааааа....
- Тате, а пиците защо си нямат пиценца?!
- Отивай да питаш готвача и ме остави на мира!!!
Отива детето при готвача, дърпа го за престилката и повтаря всичко. Готвачът го погледнал и казал:
- Отиди сега при баща си и му кажи, че пиците си нямат пиценца, защото ги вадим навреме...


Двама каубои в Тексас стоят един бар . Отвън минават 10 конници-мексиканци. Единия каубой казва на другия:

- Оня мексиканец вчера ми спаси живота!
- Кой бе?
- Оня, на коня.
- Че те всичките са на коне!
- Е, де, оня със сомбрерото.
- Че те всичките са със сомбреро.
Ядосан, каубоят вади пищов и стреля по мексиканците:
- Видя ли оня дето ей-сега го убих?
- Да.
- Е, той вчера ми спаси живота!


- Моето момиче е като мобилния ми телефон.
- Такава мъничка, съвременна, необходима?
- Не, когато свършат парите и не говори с мен!


Прибира се Иванчо от училище и казва на майка си:

- Днес ни разказваха какво е трансформатор, но нищо не разбрах...
Майката:
- Много е просто! Ето баща ти например, получава 380, а дава 220, с останалите бръмчи!



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kraseto9
Категория: Забавление
Прочетен: 125448
Постинги: 149
Коментари: 3
Гласове: 166
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930